Házasodna a gazda - Tomi gazda túl van jó néhány csalódáson

A Házasodna a gazda című műsor Tomi gazdája túl van jó néhány csalódáson. A sertéstenyésztő nem tagadja, nála eleve magasan van a mérce.
Hölgyek tucatjai szeretnének bekerülni a Házasodna a gazda című műsorba, hogy elnyerjék a számukra legszimpatikusabb férfi szerelmét. A jelentkezőknek bizonyára nem lesz könnyű dolguk, hiszen egy teljesen új életkörülményt kell megszokniuk a tanyán. Ám nem ez lehet az egyetlen nehézség a városi hölgyek számára.
Vannak olyan gazdák is, akik jó pár csalódáson túl vannak már. Ilyen Tomi gazda is, aki korábban az interneten próbált meg párra lelni. „Hosszú ideig próbálkoztam az internetes társkereséssel. Sajnos nem volt az igazi, mindig csalódnom kellett” – árulta el a Kondricz Tamás, aki mindenképp hosszú távra tervez.
Ám ez olykor kifejezett hátránynak számít a hölgyeknél. „Az én szándékaim mindig komolyak voltak, de egyes hölgyeket ez elijeszt. Nagyon sok olyan hölgy volt, aki csak alkalmi kapcsolatot szeretett volna” – mesélt múltjáról a sertéstenyésztő, aki elismeri, hogy magasra tette a mércét. „Persze én is alább adhatnék az igényeimből, de nem szeretnék. Kitartok amellett, hogy a választottam ne igyon és ne dohányozzon. Nekem ez egy fontos szempont” – mondta a gazda, akinek nincs kifejezett zsánere.
„Nem számít, hogy szőke vagy barna a haja. Sokkal inkább az, hogy a jövendőbelim adjon a megjelenésére. Tudja, mikor hogyan kell öltözni. Ugyanilyen fontosnak tartom, hogy legyen önbizalma. Egy nőnél ez elengedhetetlen” – árulta el Kondricz Tamás, aki egy szerető, jó kedélyű társra vágyik.