Házasodna a gazda - Janicsák Vecára hajtana a gazda

Tiszajenő – Janicsák Veca az ideális nő a Házasodna a gazda egyik vőlegény-jelöltjének, Szilveszternek. Az RTL Klub párkereső showjának szereplője bízik abban, hogy a jelentkező hölgyek között akad majd olyan hölgy is, aki hasonlít Janicsák Vecára. Számomra ő az ideális nő,( "Nekem is" ) aki megtestesíti az igazi szépséget, bájt és kecsességet. Szeretem kinézetre az olyan típusú nőket, mint amilyen ő! Ennek ellenére eddig szinte csak más karakterű kedveseim voltak, ebből is látszódik, hogy nem csak a külső számít egy párkapcsolatban - kezdte Medvegy Szilveszter, avagy Szilveszter gazda, aki másfél évvel ezelőtt döntötte el: házasodni szeretne.
- Tíz éve nem volt komoly kapcsolatom. A legutóbbi párkapcsolatom hat évig tartott, de abból aztán nem lett volna esküvő, az biztos, mert a hölgy túlzottan féltékeny típus volt, emiatt pedig sokszor nagyon megnehezítette az életemet. Azóta kerülöm a féltékeny lányokat. Fontos számomra, hogy az illető legyen biztos a dolgában, és önmagában, mert anélkül a kapcsolatunk is elveszik - fejtegette Szilveszter, akinek elsőszámú szerelme a motorozás, és a gyorsaság, ami miatt már többször kellett mélyen a zsebébe nyúlnia. – Igyekszem leszokni a gyorshajtásról, mert nem akarom mindenemet erre költeni. Eddig nem vettem komolyan a büntetéseket, mert kisebb tételekben fizettem, legutóbb azonban egyszerre egy nagyobb összeget kellett kicsengetnem, elgondolkoztam, hogy ér-e ennyit az egész! - vallotta be Szilveszter.