Házasodna a gazda RTL KLUB - Bence gazda

Teljes név: Kucsora Bence
Születési év: 1986. 10. 26.
Csillagjegy: Skorpió
Születési hely: Hódmezővásárhely
Családi állapot: egyedülálló
Hajszín: barna
Szemszín: barna
Súly: 94 kg
Magasság: 183 cm
Lakóhely: Hódmezővásárhely
Foglalkozás: gazdálkodó (mezőgazdasági és állattenyésztés)
Beszélt nyelvek: magyar
Gyerekek: még nincs, de szeretnék
Dohányzik? nem
Fogyaszt alkoholt? alkalmanként
Sport: lovaglás, box
Otthon: rend van
Étkezési szokások: ha van párom, akkor sütök-főzök, ha nincs, akkor étterembe megyek
Kedvenc étel: pörkölt
Állatok: szeretem őket
Humoros vagy inkább komoly természetű? vicces
Pontosság: kedvemtől függ, de egyébként pontos vagyok
Pénz, takarékosság: könnyen megy
Öltözködés: amikor kell, akkor divatos vagyok
Társaság: közeli barátokkal szeretek lenni
Időbeosztás: spontán
Munka: a munka az életem
Zene: mindenfélét szeretek
Mennyire fontos a zene? nagyon szeretem a zenét, legalább 30%-ot dob a hangulatomon
Szabadidő: azokkal töltöm, akiket szeretek
Nyaralás: lehet tengerpart is, kirándulás is, enyhe hiperaktivitásban szenvedek
Kivel utazik? kettesben, romantikusan
Művészfilmek vagy Hollywood? az összeset megnézem
Mivel tölti az estéit? amíg nincs barátnőm, addig programokat szervezek
Milyen hölgyet keres? A fekete hajú, sportos lányok tetszenek, de a lényeg, hogy alacsonyabb legyen nálam. A belső tulajdonságok is fontosak számomra, legyen vagány, talpraesett, ugyanakkor jólelkű és érzelmes. Nem szeretem a „panel lányokat”, akik elkényeztettek és nagyképűek. Szeretem én hordani a nadrágot.