Házasodna a gazda RTL KLUB - András gazda

Teljes név: Sípos András
Születési év: 1964. 10. 19.
Csillagjegy: Mérleg
Születési hely: Salgótarján
Családi állapot: elvált
Hajszín: barna
Szemszín: barna
Súly: 83 kg
Magasság: 175 cm
Lakóhely: Karancskeszi
Foglalkozás: gazda (állattartás, erdőgazdálkodás)
Beszélt nyelvek: magyar
Gyerekek: 2 lány, egy 26 éves és egy 25 éves, egy 18 éves fiú és egy 18 éves nevelt fiú
Dohányzik? nem
Fogyaszt alkoholt? nem
Sport: nem sportolok, csak a fákat és a vasvillát emelgetem
Otthon: szeretem a rendet
Étkezési szokások: nem járok étterembe, én főzök
Kedvenc étel: vad pörkölt
Állatok: imádok minden háziállatot
Humoros vagy inkább komoly természetű? vicces
Pontosság: 90 százalékban pontos vagyok
Pénz, takarékosság: könnyen jön, könnyen megy, de próbálok spórolni
Öltözködés: szeretek divatosan öltözködni
Társaság: most már csak a közeli barátokat szeretem
Időbeosztás: spontán vagyok
Munka: a munka az életem
Zene: mindefajta zenét szeretek
Mennyire fontos a zene? az életem egyik része
Szabadidő: nem nagyon van szabadidőm, de ha van, akkor a testvéreimhez megyek
Nyaralás: hátizsák, kirándulás
Kivel utazik? inkább kettesben, de szóba jöhet a nagyon közeli barát is
Művészfilmek vagy Hollywood? Hollywood
Mivel tölti az estéit? otthon vagyok
Milyen hölgyet keres? Nem számít a hajszín, de tetszik a göndör haj. Szeretem a nagy szemeket, ne legyen magasabb 170 cm-nél. Belső tulajdonságait nézve legyen családcentrikus, csendes, mosolygós, vidám természetű. Szeresse a zenét, az állatokat, a természetet. Jó, ha házias, de semmiképp sem szeretnék olyan nőt, akinek takarítási mániája van.