Házasodna a gazda RTL KLUB - Férfiaknak segít megtalálni a boldogságot Lilu

Lilu új műsorával segít, hogy másokra is rátaláljon a szerelem.
A Házasodna a gazda című műsor mennyiben tér el azoktól a műsoroktól amiket eddig vezettél?
Teljesen más, már csak azért is, mert ilyen műsor először lesz látható Magyarországon. Olyan férfiak jelentkeztek, akik meg akarják találni a boldogságot, a szerelmet. Ebben talán én is tudok nekik segíteni, és már az is megható volt, ahogy megnyíltak előttem az első találkozásunkkor. Ráadásul gyönyörű vidékeken élnek mind, a forgatások ezért is nagyon kellemesek voltak.
Rengeteget dolgozol, azért egy kis pihenésre is tudsz időt szakítani a nyáron?
Természetesen, hiszen a családom, a férjem és Dávid fiunk is nagyon vágynak a közös együttlétre.
Az eddigi műsoraid közül melyiket szeretted a legjobban csinálni, hol tudtál a legjobban kiteljesedni?
Ez ugyanolyan, mint amikor megkérdezik egy anyától, melyik gyerekét szereti a legjobban. Én sem tudnék egyet kiválasztani, hiszen mindegyiket másért szerettem. A ValóVilággal mutatkoztam be a nézőknek. A Reggeli-Csak Csajokban egészen más körülmények között lehet több témáról, neves szakemberekkel, civilekkel beszélgetni. De hosszú is lenne felsorolni az összes műsort, amelyben volt szerencsém dolgozni.